Gemeente
Amsterdam

De Stem van West

Stemmen

Stemmen op dit idee is niet meer mogelijk.

Maak van de Witte de Withstraat de Groene Loper naar de Chassébuurt!

Door Rene Kamerling
28 mei 2017
De Stem van West   |   17 oktober 2017 20:39

Dit voorstel werd door het Algemeen Bestuur op dinsdag 4 juli besproken. Naar aanleiding van de bespreking in het AB is er een werkgroep opgezet. In deze werkgroep zitten de initiatiefnemer, andere bewoners en ondernemers uit de straat, AB-leden en experts van stadsdeel West. De werkgroep heeft gewerkt aan plannen om de straat veiliger, groener en meer leefbaar te maken. 
Momenteel werkt de ontwerper van Stadsdeel West twee verschillende varianten uit. In het najaar presenteren bewoners en stadsdeel West het ontwerp aan de Wethouder.

Lees meer op: www.wdw020.nl/ 

De tram verdwijnt na bijna 100 jaar uit de Witte de Withstraat. Vervelend, maar ook een kans op een veilige en groene leefstraat!

De Witte de Withstraat is jarenlang niet meer geweest dan een verbinding tussen de Jan Eef en de Kinkerstraat, waar je zo snel mogelijk doorheen wilde zijn. Ooit zelfs verkozen tot de lelijkste straat van Amsterdam. Maar dat is allang niet meer! Hippe vintage winkels en leuke horeca laten de straat bruisen! 

Maar... auto's rijden er hard en er mist 'echt' groen. Verkeersdrempels zijn niet mogelijk doordat de tram door de straat rijdt en daardoor is het ook niet mogelijk 'echte' bomen te plaatsen. 

En laat daar nu net verandering in komen binnenkort... de tram verdwijnt uit de Witte de Withstraat! Werkzaamheden starten binnenkort om de haltes, rails en bovenleiding te verwijderen. Een perfecte kans om de straat een kwaliteitsimpuls te geven!

Maak van de Witte de Withstraat een veilige leefstraat en geef de Chassébuurt een Groene Loper! 

  • Maximale snelheid terug naar 30 km per uur, scooters naar de rijbaan
  • Rechte fietspaden, geen slingers meer bij de ondergrondse containers ivm in de weg hangende bovenleidingen
  • Verkeersdrempels en meer zebrapaden voor schooljeugd
  • Fietsparkeerplekken erbij op de tramhaltes
  • Echte, dikke bomen, te financieren uit het Amsterdamse Herplantfonds

LET OP: Het besluit om tram 7 niet meer door de Witte de Withstraat te laten rijden is al genomen. Dit idee van de bewoners gaat daar niet over, het gaat over het verfraaien van de straat als de tram weg is.

Locatie

Argumenten

Nog minimaal 30 tekens.
360 tekens resterend.
R Goed | 28 mei 2017 09:22

Groen en Mn bomen in de staat zijn heel welkom. De temperatuur loopt minder op, vogels vinden er een voedsel en rustplaats en het houd de lucht schoon. Mijn zoon woont daar dus laat maar komen die bomen. Liefst zo gevarierd mogelijk dus verschillende soorten en let op dat het heen soort is die de straattegels omhoog duwen zoals populier.

Sophie Kassies | 28 mei 2017 17:28

De Witte de Withstraat is nu niet alleen een vrij sombere straat, ook is het er onoverzichtelijk. Als je uit mijn straatje (F. van Almonde) wilt oversteken, heb je last van de geparkeerde auto's en de slinger die de straat maakt. Als we dan toch de tram moeten missen, laten we dan de nieuwe situatie benutten en van de Witte de With de fijne straat maken die hij zijn kan.

Rick Ruijter | 28 mei 2017 18:53

De combinatie van winkels, galeries en wonen vraagt om een rustige en toegankelijke straat. Nu is het vaak een racebaan. Flink meer groen en een creatieve invulling van de verschillende verkeersstromen lijkt mij een topplan! Ik zie al een kronkelende weg met plantsoentjes ed voor me.

Maaike Noordhuis | 28 mei 2017 20:44

Er wonen inmiddels veel gezinnen in de Witte de Withstraat. Maar de straat is een soort racebaan. Auto's en motoren scheuren erdoorheen. Tijd voor een duidelijk plan en beleid om dat aan te pakken en er een lommerrijke straat van te maken.

Jeanet Zonneveld | 28 mei 2017 22:33

Groene loper klinkt goed!

J v Kester | 29 mei 2017 09:49

De Witte de Withstraat is een prachtige straat waar ik met veel plezier woon en waar steeds meer leuke nieuwe winkels en horeca zich settelen. Als de tram ook nog weggaat wordt het een nog fijnere plek! De straat is mooier en rustiger dan de Jan Evertsenstraat, dus een ideale plek voor een groene zone!

Anne C. | 29 mei 2017 09:50

Reactie op Patries van Haaren: we kunnen wel graag willen dat de tram blijft, maar daar gaat deze stemming niet over, het besluit dat die weggaat is al genomen!
Het klopt dat de straat nu vooral een doorgang van A naar B is voor ons. Kan veel fijner. Helemaal mooit als de herinrichting ertoe zou kunnen bijdragen dat fietsverkeer uit de Krommertstraat / Jan Evertsenstr. richting De Clercqstr. gemakkelijker kan doorstromen; de kruising met de Witte de With is nu een bottleneck en gevaarlijk punt.

jarno ten broek | 29 mei 2017 10:02

goed idee. Op dit moment is het nog een racebaan.
Goed voor de buurt. De Witte de Withstraat is een prachtige straat waar ik met veel plezier woon en waar steeds meer leuke nieuwe winkels en horeca komen. kortom, go for it

Thomas de Vos | 29 mei 2017 10:48

Belangrijke reden zal ook zijn dat de tram minimaal één keer per dag wordt gestremd in de smalle knik voor de Lodewijk Boisostraat. En daar is niemand bij gebaat. Helemaal voor de fiets en de groene loper!

Julie B | 29 mei 2017 11:48

Het is een prachtige straat, zo vind ik nu al, maar helaas zijn de fietspaden erg smal en racen er scooters en auto's langs. Ik stel voor om de scooter en de auto naar 1 pad te verbannen, en het fietspad te verbreden. Je zou eventueel een tweerichtingspad voor fietsen kunnen maken, wat dan ook een stuk breder is?

Martijn Been | 29 mei 2017 21:57

Een perfecte kans om de straat een kwaliteitsimpuls te geven!
Maak van de Witte de Withstraat een veilige leefstraat en geef de Chassébuurt een Groene Loper!

Dineke van Onna-vd Graaf | 30 mei 2017 10:54

Hoe groener de straat hoe beter voor ons en de kinderen. En goed als er niet meer zo hard wordt gereden. Als er dan ook nog een oplossing wordt gevonden voor het straatvuil wordt het een mooie straat!

Madeleine Kwakkernaat | 30 mei 2017 18:45

Meer groen is altijd welkom , het levert zuurstof, neemt geluid op, zorgt voor schaduw. Dus altijd welkom in een stad met zoveel asfalt, beton, stoeptegels, baksteen altijd welkom .
Ik begreep dat er geen 30km zone of drempels konen komen omdat de W.de With ook doorgangsweg is voor hulpdiensten, verdwijnt dat ? Toch ook wel jammer dat lijn 7 verdwijnt, voor mensen die minder valide zijn. Het is een lange straat.

René Oey | 31 mei 2017 17:04

Ik hoop op een levendige straat waar geen plek is voor race-auto's. Een fijne allée om te flaneren van Meneer de Wit tot het Huysraat met terrasjes en groen.

Kelly Danes | 31 mei 2017 22:10

-Aantal jaar terug een vreselijk ongeluk met een klein jochie. Gemeente kon niets doen aan veiligheid (denk drempels) omdat er een tram rijd.

- ik kan in deze hitte het raam niet opendoen vanwege de enorme herrie van de tram ( dit lijkt ook erger te worden)

Trams weg! Meer groen! Verkeersdrempels! ( lijkt soms echt raceparcours) brommers en scooters naar de rijbaan!

Laura Santacreu | 1 juni 2017 09:42

Dit is hét moment om deze -toch wel tikkeltje troosteloze- straat om te vormen tot groene doorgang, waar ook kinderen veilig kunnen oversteken.

Annemarie Schenk | 1 juni 2017 19:43

De straat kan veel mooier; graag bredere stoepen, meer groen, fijne terrasjes bij de horeca en de auto's en scooters moeten echt minder en vooral zachter gaan rijden.
Ruim baan voor de fietsers en wandelaars in de witte de withstraat!

Jesje De Schepper | 1 juni 2017 23:00

De Witte de Witstraat is een prachtige straat, maar veel te smal voor een verkeersader. Bovendien zouden bomen en minder verkeer kunnen zorgen voor een veilige straat voor de vele jeugd om te spelen, En krijgen horeca en winkels die zich er de laatste jaren hebben gevestigd meer kans.
Als de tram dan toch weg moet, laten we deze kans grijpen! ps: de kronkels mogen wat mij betreft wel blijven

Kiki Lauterslager | 2 juni 2017 09:30

Pak deze kans om meer ruimte voor voetgangers, en groen te maken. Goed voor bewoners, de winkels en de horeca.
Neem wel ook rustpunten mee in de plannen voor mensen die slecht ter been zijn.

Sab Bie | 2 juni 2017 10:08

Ik ben 100% voor een rustige veilige buurt, met veel groen. Met wat meer parkeerplekken en geen gele lijnen waar je niet mag Stoppen of parkeren

Sab Bie | 2 juni 2017 10:14

Ik vind dat er niet een verbreed pad moet komen voor fietsers want die kunnen ook aardig wat van het racen. Ik liep een keer uit huis portiek woning en er is een dronken fietser zo hard tegen mij Aangeknald dat ik tegen vergroten van fietspaden ben. Straatvuil is ook een dingetje.. Groet

Caitlin Ensor | 2 juni 2017 11:16

Jammer dat de tram 7 verdwijnt, maar als dat dan toch gebeurt wil ik niet dat motorrijders er vrij baan krijgen. Van mijn huisgenoot hoor ik nu soms al dat er 's nachts races gehouden worden en ik ben zelf ook weleens op het fietspad keihard ingehaald door een motor (dus niet brommer of scooter). Het is een mooie kans om er een groene straat van te maken met veel ruimte om te lopen en te spelen voor de vele kinderen in de wijk. De extra ruimte zal ook bijdragen aan de gemeenschapszin vande buurt

Alex Macdougall | 2 juni 2017 11:43

My main reason is because cars & motorbikes FLY down this road, which is dangerous. Also, my bedroom is on the the Witte de Withstraat side, and at night it's so loud that it sometimes feels like i'm in bed with a motorbike - right next to me, on my pillow. Finally, there is great potential for a lovely green space! I already like walking down WdW, but imagine if there was more trees, plants, and maybe water-features?!

Leon De Beste | 3 juni 2017 12:32

ik zie graag minder auto's en race taxi's en pizza scooters, doe ook eens iets aan handhaving!
bij bomen vergeet niet mooie en veilige verlichting, in Bestevâerstraat zijn s avonds hele donkere schaduw plekken ontstaan.
Zorg ook voor wat groen op het witte de with plein dat nu zo hufter proof saai uiterlijk heeft net als nieuwe damrak inrichting geeft dat een saai en armzalig gevoel! Gebruik hout en natuurlijke materialen

Bert Wouters | 3 juni 2017 20:27

Chezatelier, De Witte de Withstraat 144 is sinds 2008 mijn standplaats waar ik schilder en ontwerp. Chezatelier is een mooie plek om te werken en publiek te ontvangen! Maar als ik mijn deur uitstap is het altijd opletten geblazen of er niet toevallig twee scooters wedstrijdje doen, één op de stoep en één op het fietspad. Serieus? Ja echt waar en vaker dan één keer! Auto's gaan hier gemiddeld 20 km harder dan de toegestane 50 km/p.uur. Oversteken? Voor voetgangers is geen respect in de straat.

Jeroen Siegerink | 5 juni 2017 14:07

Ik ben voor. "Mensen die in een groene woonomgeving wonen, voelen zich gezonder dan mensen in buurten met weinig groen. Ze gaan ook minder vaak naar de dokter voor kwalen als angststoornissen, depressie, COPD en diabetes". Volgens het onderzoek en project vitamine G, waarin het effect van een groene omgeving op gezondheid, welzijn en sociale veiligheid wordt onderzocht.

Door de herinrichting is er een unieke kans om te vergroenen. Laten we die samen (gemeente en bewoners) pakken.

Iris Janssen | 5 juni 2017 17:44

Klinkt als een geweldig plan om de leefbaarheid een stuk te verbeteren in de witte de withstraat. Meer veiligheid en een gezondere leefomgeving! Ik ben voor!

Pieter Perquin | 5 juni 2017 19:08

Wij slapen aan de straatkant dus het feit dat de tram straks niet meer door de straat rijdt vind ik sowieso al goed nieuws; het meeste doen we uiteindelijk toch met de fiets en ook zijn de trams 12, 13 en 14 nog steeds dichtbij. Als de straat daarnaast ook nog een stuk groener zou kunnen worden lijkt me dat helemaal een grote vooruitgang. En hard rijden kan al op de snelweg; liever niet door de stad.

Pieter WB | 6 juni 2017 14:31

Ben ook voor. Laten we dan ook gaat autodelen (via SnappCar). Zo staat er nog minder blik stil op straat, creeeren we samen ruimte op straat (voor bijvoorbeeld meer groen) en ontmoeten mensen uit de buurt elkaar. Een typische win-win-win situatie. Succes!

Loes v.Rietbergen | 6 juni 2017 16:21

max. snelheid 30 is oke, fietspaden weg veel te gevaarlijk, brede stoepen weer terug, zodat gehandicapten en oudere mensen met rollators gewoon rustig kunnen wandelen, kinderen kunnen spelen en benedenhuizen kunnen dan leuke geveltuintjes voor hun woning maken en hopelijk onderhouden. dan heb je al veel groen en het staat ook nog eens gezellig.

Joyce Donat | 6 juni 2017 18:45

Die tram gaat sowieso weg mensen! Daar is helaas helemaal niks aan te doen. Toch mooi als bewoners dan nadenken hoe dan verder!
Dus wat wil je:
- racebaan (over dichtgesmeerde rails is t nog beter scheuren!)
- groene en veilige(re) straat
Ik zou t wel weten.
Topplan dus

willem van den heuvel | 7 juni 2017 17:28

Jammer dat lijn 7 verdwijnt. Ik zal het belgeluid van de tram missen. Maar het besluit is dus al genomen. Hoe meer groen in de straat/stad hoe beter. Maak er wat moois van

Ronny Tjong A Hung | 9 juni 2017 14:24

Eindelijk af v/d herrie van de tram. De stoep en het fietspad mag breder. Wat mij betreft wordt de Witte de Withstraat zelfs een autovrije straat. Maak er desnoods een 1 richtingsverkeer van. Meer zebrapaden + verkeerslichten zijn welkom. Meer bomen, meer fietsparkeerplekken, scooters naar rijbaan, heel veel drempels. Neem een voorbeeld v/d Elisabeth Wolffstraat. Een zeer brede stoep geeft een boulevardgevoel en een gevoel van vrijheid. Maak het de mooiste straat van Amsterdam. Ik stem voor!!!

George De geus | 9 juni 2017 16:50

Ik ben tegen.
De 7 hoord bij de witte de with.
Dat het een racebaan is ben ik het over eens.
Leg een paar drempels in de straat.
Maar een groene zone zonder autos is absurd.
Wil je groen dan kan je naar hetvpark of het bos.
Of naar een hutje op de hei.

Nicolette Besemer | 11 juni 2017 18:13

ik ben voorzitter van Onbeperkt West en de straat is voor ons heel erg onveilig. Ik stel voor om geen vrijliggende fietspaden te doen maar van de straat een Fietsstraat te maken waar auto's te gast zijn en heel brede stoepen zodat mensen veilig kunnen lopen.
Goede met VRI beveiligde zebra zodat je eindelijk weer veilig deze straat durft over te steken. En groen bij zijn wij natuurlijk altijd voor

Abdel Ben Amar | 12 juni 2017 15:24

De straat is zeer onveilig geworden sinds het fietspad is gekomen. Dit komt vooral door de zogenaamde snorfietsen. Dit zijn gewoon vaak opgevoerde brommers (met kenteken van een snorfiets) die met een onacceptabel snelheid langs je kinderen scheren. Dit betekent de hele Witte de Witstraat de handjes goed vasthouden. Zeer onaangenaam als bewoners. Mijn voorstel is dus: de stoep verbreden en geen fietspad meer langs de stoep. De 30 km zone juich ik ook toe.

mieke de rijk | 13 juni 2017 14:01

Ik ben voor want de straat is nu al vaak een racebaan en zal als de tram er niet meer rijdt misschien alleen maar erger worden.
Drempels en bomen en vooral meer fietsplekken. Top idee!

Rudhra Adhin | 15 juni 2017 06:12

Mag je alleen wat schrijven als je "voor" bent?
Ik ben alleen voor de laatste 2 punten maar niet ten koste van parkeerplaatsen. In de afgelopen 9 jaar zijn ontzettend veel parkeerplaatsen in de buurt opgeheven. En slingers in de fietspaden is niks mis mee nu, hebben we niks beters te doen?
De ernstige ongelukken in de straat hadden niks met snelheid te maken, alles met onoverzichtelijkheid vanuit de zijstraten (door geparkeerde hoge autos en busjes). Plaats eindelijk eens spiegels!

Rudhra Adhin | 15 juni 2017 06:16

Tram 7 weg gaat in tegen de miljoenen die om de 2 jaar zijn besteed om telkens de rails en haltes te vernieuwen. En alle oudjes die juist op advies van de gemeente hier zijn komen wonen voor tram 7. Organiseer liever een demonstratie tegen het verdwijnen van tram 7. Bomen plaatsen in de stad maakt de buurt helemaal niet groener. Weet je nog wel wat echt groen is??

Tim Blank | 15 juni 2017 14:37

Namens Fietspad Terug zijn wij voor want de Witte de Withstraat is op dit moment niet plezierig om doorheen te wandelen of te fietsen. Wel is het van belang dat er een oplossing komt voor de ouderen bewoners in de Wending. Wellicht een Fietstaxi service inschakelen om deze bewoners naar de dichtstbijzijnde tramhalte te vervoeren? En niet alleen deze straat de scooter naar de rijbaan, maar graag in heel Amsterdam @ www.fietspadterug.nl ! Mvg namens Fietspad Terug - Tim Blank

Sabine Blom | 15 juni 2017 18:02

Scooters rijden veel te hard op het fietspad en rijden fietsers aan, waarna ze gewoon doorrijden. Het lijkt me logisch om ze naar de rijbaan te verplaatsen voor de veiligheid. Daarnaast zou met grote bomen de straat een stuk mooier worden. Het is nu bijna alleen maar steen, er ontbreekt groen en sfeer. Ook zijn er te weinig fietsenstallingen, waardoor iedereen op de stoep parkeert. Goed plan dit!

Liezl Smith | 19 juni 2017 17:23

De brommers en auto's gaan veel te snel. Er is niet genoeg plek voor fietsen. Een paar jaar geleden zijn alle bomen weggehaald en met het terug plaatsen van nieuwe bomen zijn er veel minder geplaatst.

Mareine Van beek | 26 juni 2017 22:34

Ik snap de Tegen stemmers wat betrefd het Verlies van tram 7! Helaas is het besluit door de gemeente al genomen.
Ben enorm voor de Groenste straat van Amsterdam! Wanneer worden de plannen bekend? Wordt er nog naar de buurt bewoners geluisterd? Denken we ook aan juiste afwatering, minder asfalt, wie ruimt het zwerfafval op? advies genoeg vuilnis bakken te plaatsen om zwerfafval te voorkomen. Kunnen we de permacult principes toepassen? kijk er naar uit !

sjef wilmont | 1 juli 2017 11:04

Dan wordt de straat weer een gezellige straat met bomen en wat ik belangrijk vind dat de scooters op de rijbaan moet en 30 km sone ook drempels .
Stoplicht die vroeger bij de moskee stond zou ik graag terug willen zien.
Op de goede afloop
Sjef Wilmont witte de withstraat bewoner

Bart Verlinden | 5 juli 2017 21:39

Prima idee! Tram weg biedt mooie kans om de Witte de With een mooie straat van te maken! De winkels zie je al verbeteren en het zou mooi zijn als de straat rustiger en fraaier wordt

Nog minimaal 140 tekens.
360 tekens resterend.
Nog minimaal 30 tekens.
360 tekens resterend.
Patries van Haaren | 28 mei 2017 19:39

Het is zo fijn dat een tram is die dichtbij is. Ik loop niet al te goed en kan niet altijd ver lopen. De 7 is nu fijn dichtbij en kan ik overal komen. De 13/12/14/17 zijn soms simpelweg te ver en op die momenten kan ik straks nergens meer heen. Denkt er hier ook nog iemand aan de gehandicapte en minder valide medemens? Ik heb niks aan bomen.

Paola Benelli | 30 mei 2017 08:30

Gisteren was de wiegbrug stuk en stond er een hele rij trams in de Kinkerstraat. Gelukkig is de Witte de With nog open!
De bejaarden mogen die hele einden gaan lopen?
Veilig worden? Laat me niet lachen.
Dit moet weer een parade paardje worden van een of andere omhoog gevallen bal.
Helaas heb ik het geld niet om te vertrekken maar god wat zou ik blij zijn om deze zieke stad te verlaten

kasper kaspers | 2 juni 2017 13:27

Voor invalide mensen is het een ramp, de straat wordt er echt niet leuker op, groener zeker niet en veiliger al helemaal niet. k.kaspers

ageeth balm | 6 juni 2017 12:53

Ik ben tegen, want vanaf de halte in het midden van de straat loop je binnen enkele minuten naar de huisarts op de admiralengracht. Dat is heel gemakkelijk voor de ouderen die slecht ter been zijn. Ook zijn de wissels op de krommert net vernieuwd en je bent meteen een omleidingsroute voor de tram kwijt. Mensen die hiervoor zijn hebben meestal een auto en een fiets tot hun beschikking. En denken niet aan de mensen, die slecht ter been zijn.

jennie wolters van elten | 6 juni 2017 15:12

Dit plan is bedacht door iemand die vast niet in de Wending woont.Alle65 +ers afhankelijk van de tram die voor de deur stopt !!Willen dat de tram lijn 7 blijft. Stop met dit stomme gedoe en laat lijn 7 lekker rijden .Enkel fietsers is een grote ramp .je kan nu al niet oversteken of je wordt door een brommer of fietser on ver gereden ! En met rechte fietspaden gaan ze nog harder.PS misschien mogen wij ook boodschappen doen? aub L Wolters Bewoner van de Wending 77 jaar

Loes v.Rietbergen | 6 juni 2017 15:49

DE FIETSPADEN MOETEN OOK WEG, LEVENSGEVAARLIJK.
De stoep moeten gewoon weer breder zodat iedereen weer fatsoenlijk over de stoep kan lopen, de kinderen maar 1x op moeten letten bij het oversteken (Alleen tussen geparkeerde auto's) en veiliger voor automobilisten, kinderen kunnen veilig aan de stappen en hoeven niet ook nog op de fietsers te letten. Voor verhuizers en grote bezorgauto's bv meubelwagens enz. is het ook gevaarlijk.

de Vries Jasper | 6 juni 2017 17:24

Geweldig dat wij al 100 jaar lijn 7 door de straat hebben en dat iedereen op een kleine loopafstand een halte heeft om op of uit te stappen, dus de tram moet blijven!!.
Het is ook een doorgaande straat voor politie, brandweer en ziekenwagen, dus dat moet ook blijven.
Wat de bomen in de straat betreft, die moeten natuurlijk blijven en belangrijk is dat ze ook verzorgd moeten gaan worden, water geven is er namelijk niet bij door de gemeente, er is geen geld voor.

jennie wolters van elten | 6 juni 2017 21:15

5 jaar geleden op aanraden van YMERE verhuist naar DE WENDING op het witte de withplein, daar waren 45 wibowoningen beschikbaar voor 65 plussers uit de buurt'en met gegarandeerd een tramhalte voor de deur.zogenaamd speciaal voor ons.voor de zoveelste keer in mijn leven word ik weer door diverse instanties in de zeik genomen waarvoorik uw hartelijk dank.Door doordrammen van een stel juppen afkomstig van het platteland moet lijn 7 de straat uit .Ik woon bijna 80 jaar in de witte de with Loek

jennie wolters van elten | 6 juni 2017 21:25

vervolg Loek en heb geen minuut last gehad van lijn 7 alleen maar gemak dus handen af van lijn 7 . Want wij kunnen anders geen kant meer op dus last van de tram terug naar de polder .

H.J. Berg | 7 juni 2017 16:34

Ik ben tegen, omdat ik afhankelijk ben van openbaar vervoer. Mijn familie woont op het Witte de Withplein.
Een halte op de Postjesweg of Jan Evertsenstraat is niet te belopen. Dus, weg met dat plan!

W. Petersen | 9 juni 2017 21:36

Ik ben in mijn seniorenwoning op het Witte de Withplein komen wonen JUIST vanwege TRAM 7 voor de deur!
Een auto is NIET te betalen in deze stad!
Ik word er niet jonger op en een directe OV lijn voor de deur vind ik een must!
Amsterdam is de stad met het beste OV systeem dat ik ken!
Gaan we dat nu kapot maken!?!
Er is groen zat in de stad maar zonder tram kunnen we dat niet meer bereiken!!!
Rest ons een geranium te kopen en er achter te gaan zitten verpieteren!!!
TRAM 7 MOET BLIJVEN !!!

Nog minimaal 140 tekens.
360 tekens resterend.